onsdag 2 mars 2011

Prickig kille...

Igår var jag på jobbet och laddade om lite för vab resten av veckan.Behövde lite gos med mina andra fjorton sötfisar, prata lite med rektor om måndagens APT som jag skall leda en bit av samt ladda usb med hemma-jobb. Vildeman har ju vattkoppor tattaleliten. Mest på rumpan som tur är. Där kliar man ju inte tillbaka så mycket som tur är! I alla fall inte när man är 16 månader och har blöja. Så idag blir ytterligare vabbadag med både barn och katt. Han fick nämligen passa på att få kulorna bort opererade igår när Mats vabbade! Nu måste jag ta hand om min lilla prickigkorv. Han hasar runt här i sin morgonrock och kollar bollibompa. Bjuder på lite ögongodis i form av liten söt och prickig busunge i prickig morgonrock som kollar in fåret shaun.


1 kommentar:

  1. Gullegosekillen o så fin han e i sin prickiga mjukisrock - önskar er allt gott o snabbt tillfrisknande på alla fronter! Kramisar från Melgäng

    SvaraRadera