måndag 18 april 2011

Ush...

Jag slutar skitasent varje måndag (18.00 -18.30) och det är bajs. Jag är hungrig som fan (ni som känner mig vet att det INTE är bra för mig att va hungrig), vildeViggo sover när jag kommer hem och efter middagen hinner jag knappt lägga mig och skeda med hubby förrens det är dags att gå och lägga mig. Sket måndagar! Extra trumpen är Jag kanske nu för att magen skriker(hungrig Belle är en sur Belle) och jag väntar på bussen som är sen... bjuder er alla, i alla fall på en bild på mitt sura fejs med min nya lugg som jag klippte till igår...


2 kommentarer:

  1. Mmm jag vet hur det känns (ha alltid nåt ätbart i väskan!!) Himla fin lugg du fick till (bra att du la ut en bild, så jag känner igen dej när du kommer....) Pussar i massor till dej o grabbarna

    SvaraRadera
  2. Luggen blev ju bra, riktigt snyggt. Tänk att det är lika bra att ta skitadagen på en måndag för sedan kan det ju bara bli bättre framåt i veckan, det vore kanske värre om fredagen eller torsdagen var en skitadag för då skulle du ha det framför dej hela veckan. En extra macka i väskan är inte dumt. Ha en riktigt bra påsk och hälsa alla o pussa på dina 3 killar o Ninja. Kram

    SvaraRadera