fredag 1 april 2011

Håret...

Idag har stackars jag varit helt ensam hemma och varit sjuk. Har feber och dunderförkylning, hela huvudet är fullt av snor. Varsågod för den bilden på näthinnan. Skönt förvisso att vara själv och vila, men blev rastlös ändå. Så jag tog fram farbror sax och klippte mig lite. Ha i åtanke nu att jag är febrig, trött har huvudet fullt av äckligt snor. Och är osminkad såklart, jag är ju sjuk för fan. Och ensam hemma. Men håret kan ni ju kolla på, för jag blev skit nöjd själv! Får se vad hubby och sonen säger när de kommer hem. Som tur var la jag ut status på Facebook att jag skulle klippa mig, så nu kanske Mats ser det. Annars brukar han aldrig se när jag filat lite med saxen. Fast å andra sidan ser jag aldrig när han klippt heller.... ush så dåligt av mig! Bättring Belle! Ha nu en mysig fredag alla, det ska jag. Snart kommer mina kärlekar hem, och Mats har med godis till mig! Woop!

Ps: det blir jättekonstigt när jag skriver inlägg från min HTC. Tid och datum för inläggen är helt åt fanders och jag har inte den minsta aning om hur jag ska fixa det. Tanka ner rena Skit appen förmodligen. Hoppas ni kan leva med det, alla som läser, för jag varken kan eller orkar fixa det nu.jag är ju stackars och sjuk ju! Nu t.ex så är klockan 12.24 och det är fredag 1:a april, inte whatever appen hittar på... puss!



1 kommentar:

  1. Du blev ju jättefin i håret o när du fått lite godis o pussar av dina gossar kommer säkert förkylningen att kännas bättre oxå!! Önskar er alla en skön vårhelg o "ta väl vare på er" som gammelmormor bruka' säga. Kramisar från oss alla på Melgäng

    SvaraRadera