lördag 21 maj 2011

Online shopping...

Den här helgen som inte blev som jag tänkt mig blev stora shopping helgen istället! Inte helt fy skam det heller även om ett besök hos Anna naturligtvis slår fan så mycket högre. Den här helgen har Jag köpt ett par rosa Adidas skor (helt kär i dom! Perfekt rätt nyans av chockrosa som jag vill ha), en klänning som jag ska ha på ett bröllop (alltså inte en bröllopsklänning till mig. Mats har inte friat än hehe), träningskläder, folkdräkt (aka mjukis byxor). Jag har oxå köpt en ny bikini, shorts och ett par tröjor... tror det var allt? Ska bli spännande när mina paket kommer! Än vet jag ju inte om det passar... klänningen i fråga var tom ganska dyr, men det hoppas jag att det är värt när den dyker upp. Nu behövs det bara att paketen kommer och så lite semesterledigt på det; tänker jävlarimig inte ha mina nya twistandtango shorts på jobbet och få dem nedkladdade med snor och sand...

1 kommentar: