lördag 28 maj 2011

Morsgris...

Idag är dagen d. Mors dag, numera MIN dag också! För jag är nämligen mamma till det här fina morgontrötta underverket här i soffan... vi startade den här dagen lugnt och skönt med hallon/ananas-smoothie och 'drömmarnas trädgård' på tv... snart vaknar nog resten av gänget (farmor, farfar och min hubby) och då ska jag nog bluna kudden ett tag till. Sedan blir det fest, för farmor jag och underbara älskade vackra sonen skall in till cirkus och gå på moraträsk minsann! Hoppas alla ni andra mammor därute blir ordentligt firade och omhändertagna idag! Och ni som inte är mammor, se till att ta hand om en mamma i din närhet idag, för vi är faktiskt helt värda en dag på året då vi blir uppmärksammade och lite bortskämda...


1 kommentar:

  1. Underbart att va' mamma eller hur?!?! Var hos min mor igår och gav henne trädgårdsarbete i morsdagspresent (bara så du vet när jag blir gammal....)Kramisar från oss alla på Melgäng

    SvaraRadera