måndag 21 november 2011

Otis redding

Ojoj så bra han är, mr redding! Sitter här på c3l utanför lektionssalen med otis stämma genom ifånen och väntar på att klockan ska bli nio. Idag går jag andra delen på kursen "leda utan att vara chef". Intressant och lärorikt måste jag säga, även om jag inte är skapt för att nöta stolsdyna hela dagarna. I pauserna måste jag göra lite smygjympa för att sträcka ut kroppen min som i vanliga fall inte sitter still alls mycket, och om jag gör det är det vanligtvis på golvet... Nu ska jag snart in och lära mig att leda genom coaching, min kommunikationsstil samt att leda möten. Gör knipövningar och smygsitups samtidigt så lite fysisk energi får pysa ut annars kanske jag helt plötsligt måste göra någon skämmig spastisk dans för att inte stelna till ( eller explodera).

1 kommentar:

  1. Mmm, jag vet hur de' känns men kul me' din kurs - jag fick broschyr om just den kursen i posten på jobbet idag! Det blir bra att ha i ditt CV. Puss & kram

    SvaraRadera