lördag 5 november 2011

Godnatt

Nu sover älskade sonen efter en dag fylld av trädgårdsarbete, trolldegs-bak, Shrek ( ja igen) och lek med bilar, bussen, disco dans och dammsugning... När man ser lördagen såhär i text förstår jag varför han tjatade till sig bad och tandborstning vid 17:30 och självmant kröp ner i sängen ( fast jag försökte locka med bil-lek så han skulle vara vaken en stund till) med "en god bok" och läste... Vi hann läsa många böcker innan han väl somnade ändå. Pettson och bajs-boken ( från moster såklart) är bäst. Nu känner jag mig som en påse skridskor efter en intensiv lördag, så jag och Hubby har parkerat oss i soffan med salta mandlar och Will farrel på burken... Ahhhh, relalalaxa at last!

1 kommentar:

  1. klart en liten kille blir trött efter en så'n dag. Förståndig är han också som går och lägger sig när han är trött. Kram
    från Farmor

    SvaraRadera