onsdag 6 juli 2011

vilken dag!

Igår började jag min dag med att gå på världens längsta frisörbesök. Två timmar i stolen (jag gjorde en brazilian blowout) och mitt hår blev friskt, starkt och mjukt. Och längre. Men längdskillnaden beror ju bara på att håret blir lite rakare av behandlingen. Sedan kom jag hem till kulan för att se att måleriet kommit en bra bit på väg medan jag satt hos Sibel och drack kaffe, åt kakor och läste skvaller. Tjohooo, tack hubby och leffe! Sedan svirade vi om och drog in till medis jag och hubby. Där åt vi på grisen och tutan Och sedan blev det 3d bio med nya transformers.

Ps: vet inte ens om det här inlägget kommer att publiceras, men gör det så vill jag bara säga att det varit tyst här ett väg för att alla mina senaste inlägg fastnat i cyberrymden. Jag bloggar via min Android och helt plötsligt så funkar det inte att publicera inlägg. Eller, det tar evig tid. Ett inlägg tror jag har legat i cyberspace i snart två veckor. Och Det går inte att göra något grrr!


1 kommentar:

  1. Wow så fräck du blev i håret! Ska bli kul att se live - ni är såååå välkomna! Nu funkar det ju att publicera på bloggen igen, så upp med målarbilder - jag är nyfiken!! Kramisar en masse

    SvaraRadera