torsdag 7 juli 2011

En bild i taget...

Jag tror att Blogger appen för Android har problem med för många bilder åt gången. De inlägg som inte publicerats hade tre eller fler bilder. Igår gick det utmärkt att lägga ut bilden på mig och Mats i tre-d brillor ju?! Så det här är ju ett skit störigt i-lands problem för mig som har svårt att bestämma mig. Plus att Jag har en förkärlek för bildbomber... men eftersomdet är som det är så bjuder jag på EN bild på det pågående målandet av vår älskade kåk. Det här var för ett par dagar sedan (fotot ingick i den bildbomb av husmålandet som jag försökte publicera här i början av veckan, så skulle det inlägget mot förmodan trilla ur cyberrymden och publiceras inom några dagar, så får ni bortse från denna bild då...) och det är taget på vår stora altan då vi grundmålade. Idag kommer vi att hinna helt klart där, vi har förutom grunden, lagt två lager färg (äggskal) och börjat måla knutar och runt fönster (gråsäl). Så EN bildjävel ska jag lägga ut på det färdiga resultatet sedan. Vi valde att göra hela altanen klar så Viggo kan leka där sedan när vi inte har farmor och farfar barnvakt här längre...


1 kommentar:

  1. Efter uppdateringen av bloggen går det plötsligt bra att skicka kommentarer. jag trodde att det berodde på att jag gjorde fel. Nu funkar det och det är roligt så länge det varar. Måla på Mats nu är det bara resten kvar. Kram

    SvaraRadera